Mamma på mässa.

Då blev det pappa som fick äran att tillbringa några dagar med bloggens absoluta huvudperson.

Dagen började med en dusch.


Sedan var det dags för frukost nummer två på favorithaket Bar Centro. Maja begick dock sitt allra första brott då hon stal en en tesked! Väl hemma igen så tränade vi lite fotboll.



När det var dags för middag ville Maja gärna vara med i köket och hjälpa till. Här under ser vi henne plocka ur samt slicka på alla lock till matlådorna.



Det är fantastiskt att umgås med den här lilla människan och jag längtar tills nästa höst då jag ska vara pappaledig i 6 månader.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår att du längtar! Det skulle jag också göra. Ni har en fantastiskt söt och gó dotter. Ska bli kul att få träffa er i jul. Mormor

2010-11-27 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0